trwa inicjalizacja, prosze czekac...
trwa inicjalizacja, prosze czekac...tutaj

niedziela, 24 sierpnia 2014

Mój Najciekawszy Dzień Wakacji

Mój najciekawszy dzień wakacji to ten, w którym poszedłem z tatą na supermecz "Real Madryt - ACF Fiorentina". Grało kilku moich ulubionych piłkarzy: Cristiano Ronaldo, Toni Kroos, Keylor Navas i James Rodrigez. Pierwszą bramkę strzelił Cristiano Ronaldo, ale niestety drużyna ze stolicy Hiszapnii mecz przegrała. Byłem bardzo smutny, że moja drużyna Real Madryd przegrała 2:1. Przez cały mecz nie mogłem uwierzyć, że widzę moich idoli. Nie mogłem zobaczyć jak moi idole Cristaino Ronaldo i James Rodrigez wychodzą po przerwie na murawę, ponieważ stałem w kolejce po popcorn. Ostatecznie wrażenia były niesamowite. A jeśli ktoś mi nie wierzy, to dołączam mój bilet.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz