trwa inicjalizacja, prosze czekac...
trwa inicjalizacja, prosze czekac...tutaj

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Foniks na podstawie książki "Hobbit czyli tam i z powrotem"




Najprostsze w przygotowaniu foniksa było narysowanie na lekcji języka polskiego komiksu (storyboard). Oczywiście wybrałem swoją ulubioną książkę czyli "Hobbita". Potem dopiero ogarnął mnie strach, bo zupełnie nie wiedziałem, z czego wykonam postacie. Najpierw wpadłem na pomysł, że zrobię je z modeliny i gliny. Poprosiłem więc mamę, żeby mi kupiła potrzebne przybory. Zrezygnowałem jednak z tego pomysłu, bo okazało się to pracochłonne. Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się być w takim stresie. Postanowiłem wydrukować moje postacie. Kiedy wykonałem już moje "stworki", reszta poszła mi trochę lepiej. Mam na myśli pracę z aparatem fotograficznym, a potem z komputerem. Ta część pracy okazała się dla mnie najłatwiejsza. 





16 komentarzy:

  1. Olek,twój foniks bardzo mnie rozbawił.Masz bardzo udane postacie.Twoja łudź jest cudowna.Zaletą filmu jest również bardzo dobra,zmieniająca się muzyka. Wielkie brawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maciek, dzięki za komentarz. Twoje zdanie zawsze było i jest dla mnie bardzo ważne. Twoja muzyka też jest niczego sobie. Jaką jeszcze muzykę oprócz tej z "Hobbita" lubisz słuchać?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Maciek w "Hobbicie" podoba mi się cała ścieżka dźwiękowa.

      Usuń
  2. Wieliczka, jestem ciekaw gdzie znalazłeś taką muzykę? Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście z "Biblii Ucznia" - z "Wujka Googla". Podoba mi się dubbing w Twoim foniksie. Może myślisz o szkole aktorskiej?

      Usuń
  3. Do muzyki warto byłoby podać tytuł i np. wykonawcę (albo że pochodzi ze ścieżki dźwiękowej i można ją pobrać w wolnych zasobach) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Magister, przy robieniu kolejnego foniksa naprawię swój błąd.

      Usuń
  4. Bardzo fajne rekwizyty. Ile czasu zajęło Ci ich robienie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Olek uwielbiam oglądać Twój film.
    Jest zrobiony dokładnie a postacie są wspaniałe.
    Jak postawiłeś aktorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natala , moi aktorzy byli przymocowani do patyczka (do szaszłyków) , który następnie przytwierdziłem do modeliny.

      Usuń
  6. Olek, skąd wziąłeś takie tło do swojego foniksu?

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd wziąłeś takich pięknych bohaterów

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd wziąłeś takich pięknych bohaterów

    OdpowiedzUsuń
  9. Wycinane postacie są super! :)

    OdpowiedzUsuń