trwa inicjalizacja, prosze czekac...
trwa inicjalizacja, prosze czekac...tutaj

czwartek, 14 listopada 2013


„ Fantastyczna postać ”

31 października na lekcji z języka polskiego prezentowaliśmy nasze przebrania. Wszyscy koledzy zadawali sobie nawzajem pytania.

 Ja zapytałem Jasia przebranego za zombie, co by mu najbardziej przeszkadzało, gdyby żył w naszych czasach?  Odpowiedział mi, że czułby się samotny, bo nie mógłby wychodzić na ulicę.

Wszystkie prezentowane postaci były ciekawe, ale najbardziej zainteresowało mnie przebranie Maćka. Był to Radagast bury. Podobała mi się w nim długa bujna broda, laska i umiejętność porozumiewania się ze zwierzętami .

Postać, za którą ja się przebrałem też jest bardzo interesująca. Moje przygotowania do przebrania za Hobbita trwały kilka dni. Najpierw mój dziadek pożyczył mi swoje szelki. Następnie przygotowałem z mamą koszulę. Z pomocą taty - wyciąłem z tektury wielkie stopy. Fajkę zrobiłem z taśmy i klucza francuskiego. Ostatnim etapem było przyswojenie informacji o mojej roli.

Zawsze marzyłem, żeby się przebrać za niziołka – Bilba. Lekcja z języka polskiego pozwoliła mi to marzenie zrealizować. Dlaczego…? Hobbici bowiem to małe, niepozorne, wzbudzające sympatię stworzenia, takie jak ja.

4 komentarze:

  1. W Twojej pracy są błędy: "bury" - powinno być "Bury", bo to przydomek Radagasta (czyli tak jakby nazwisko); zamiast "w nim" powinno być "jego", brakuje kilku przecinków. Dodatkowy punkt za spójność.
    Zadania do wykonania do 29.11.:
    - Załóż nowy post pod tytułem "Moja ulubiona baśń",
    - Przedstaw Twoją ulubioną baśń przynajmniej w 30 zdaniach (omów treść, kto napisał baśń, dlaczego jest Twoją ulubioną baśnią, możesz również podać ciekawostki, np. czy została zekranizowana, czy jest popularna, dlaczego jest chętnie czytana...);
    - Skomentuj post na temat lekcji z fantastycznymi postaciami na blogach Maćka, Natalii i Kasi. W komentarzu możesz zadać pytanie do autora, ale nie zaczynaj pytania od słowa "czy". W komentarzach nie oceniaj swoich kolegów, a pytaj o dodatkowe informacje.
    Zanim wybierzesz swój utwór do analizy, sprawdź, czy jest on baśnią. Definicja: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ba%C5%9B%C5%84
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że coś o mnie napisałeś :). Skąd Twój dziadek miał takie małe szelki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były szelki, które mój dziadek sobie kupił jak był jeszcze kawalerem

      Usuń
  3. Dlaczego według Ciebie hobbici wzbudzają sympatię?

    OdpowiedzUsuń